Levertijd, verzendkosten & betalen
Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Bestellingen geplaatst op werkdagen proberen we dezelfde dag nog te verzenden. Het kan echter voorkomen dat we niet altijd in staat zijn om deze belofte waar te maken. Soms zijn producten niet op voorraad of vereisen ze extra verwerkingstijd, wat kan resulteren in een iets langere levertijd. Elke productpagina geeft een indicatie van de verwachte levertijd. Als we om welke reden dan ook deze levertijd niet kunnen halen, zullen we je zo snel mogelijk op de hoogte stellen.
- Bij producten die per vrachtvervoer worden geleverd, kun je tijdens het afrekenproces een afleverdag kiezen. Op de dag van levering ontvang je van de transporteur een e-mail met een geschat tijdstip van bezorging.
De vermelde prijzen bij de producten zijn exclusief verzendkosten.
In onze productoverzicht vind je de verzendkosten vermeld bij elk artikel. Als je producten met verschillende verzendkosten aan je winkelwagen toevoegt, wordt alleen de verzendkost van het artikel met de hoogste verzendkosten in rekening gebracht. Onze verzendprijzen zijn gebaseerd op levering binnen Nederland. Voor verzending naar België gelden andere tarieven, die automatisch worden bijgewerkt wanneer je jouw land selecteert tijdens het bestelproces.
Waarom rekenen we altijd verzendkosten?
Om de productprijs laag én echt te houden verwerken we geen verzendkosten in de prijzen. Dit heeft als voordeel dat wanneer je meerdere artikelen besteld je niet telkens de verzendkosten in de productprijs betaald. Ook worden klanten die de artikelen komen afhalen op deze manier niet benadeeld door het verwerken in de productprijs.
Levering van kleinere pakketten verloopt via de postbode of pakketbezorging van diverse pakketdiensten. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Indien het een pakketdienst betreft ontvang je in de loop van de middag de track en trace code.
Levering van producten per pallet, zoals partytenten, gaan via Westerman transport, zodra het pakket door Westerman in ontvangst is genomen ontvangt u een bevestiging van ontvangst met een leveringsdatum. Op de dag van levering ontvangt u uiterlijk om 09:00 een tijdsindicatie.
Betaling
Er zijn op deze website verschillende mogelijkheden om te betalen. Je kan bij ons betalen via:
- iDEAL
- Bancontact
- Belfius
- Apple Pay
- SofortBanking
- DIRECTebanking
- Creditcard
- KBC-Betaalknop
- Paypal
- Overboeking
- Giropay
- Op factuur betalen (Enkel voor semi-overheidsbedrijven en grotere organisaties), we kunnen per e-factuur factureren via Peppol op basis van een aangeleverd OIN nummer
Klik op één van de bovenstaande betaalmogelijkheden voor meer informatie. Je wordt dan doorgelinkt naar een andere website.
Maak je gebruik van internetbankieren dan kan je bij ons direct en gemakkelijk afrekenen binnen de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank. Eventuele betaalkosten worden in het afrekenproces vermeld. Bij sommige betaalmethodes rekenen we een toeslag over het orderbedrag in procenten.
Betalen bij ophalen
Je kunt er ook voor kiezen om te betalen wanneer je je bestelling wilt ophalen op een van onze locaties. Je kunt dan bij het ophalen van je bestelling ter plekke betalen. We accepteren zowel contant als pinbetaling. Voor het afhalen van je bestelling moet je wel even een afspraak maken.