Hier lees je wat anderen vinden van hun aankoop bij outmate.nl. Een weekje na je bestelling krijg je van ons een uitnodiging om zowel onze site als wat je gekocht hebt te beoordelen. We zijn erg benieuwd naar wat je er van vindt! Op deze pagina zie je alle reviews van onze webshop. Benieuwd wat mensen van specifieke producten vinden? Die reviews staan elk product op de productpagina. Jouw mening helpt ons steeds beter te worden en geeft anderen een handje bij het kiezen. Laat van je horen en word deel je mening!
- Anoniemsuper netjes mooie kwaliteit voor wat je betaald
- MichaelArtikel snel en goed geleverd
- P de Boerkut site
- Diana HenneHeel blij mee mooi stevig
- AnoniemPrima duidelijk
- Dick B.De partytent en het frame ogen solide, het opzetten met twee personen ging behoorlijk soepel door de duidelijke opbouw handleiding.
- Sibby Van eembergenGoede service en zeer snelle bezorging
- Everardus van ExtelGewoon perfect dús keep up the good work !!!
- M.H. van KatwijkSuper goede service!
- Dina S.goed en goed ingepakt
- AnoniemPriema
- Sjon RothengatterSuper mooie lampen
- Dirk BlomWebsite geeft verkeerde info.Doek is geen rechthoek.
- Piet W.Snelle bezorging . Toppie
- CheyenneSuper snel geleverd!
- AnoniemHelaas heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen. Ik heb al meerdere malen contact opgenomen met Outmate
- R. VenemaAl met al ging de bestelling makkelijk, de website is overzichtelijk. Betaling gaat vlot, ik koos voor klarna. Eerste bestelling is altijd even afwachten. Maar nergens problemen.
- Cor Roversperfecte Service
- AnoniemZeer goed
- AnoniemTevreden.
- Walter Wensperfect nieuw zeildoek voor tent
- Frans R.prima
- Marco MeurPerfect
- KevinSneller dan verwacht, scherpe prijs voor maatwerk.
- MartinSuper snelle levering en top kwaliteit Erg blij mee 👍
- Rafael W.Mooie producten en snel geleverd!
- Jos JurriënsTop levering
- gaby kreijfeltZiet er mooi uit en super snel bezorgd echt top
- Jorisde website is overzichtelijk en duidelijk. Snelle bezorging van je bestelling
- Arnold V.geen byz.
- Hans SnoeijersVan afstand ziet er goed uit maar als je het van dichtbij bekijkt is de afwerking niet echt wat wij ervan verwacht hadden er zitten verschillende lijmresten op het raam die er niet af gaan en er staan schoen afdrukken op het zijl die ook niet weg te poetsen zijn.
- Petra KilGewoon goede snelle betrouwbare levering van fantastische producten
- mia rozenboombestelling was te groot terug gestuurd
- Susanne KeijzersMooie kleur stevige ritsen. Leuke ronde ramen
- WTG BloemenZeer goed
- Leo van TielPrima , heel goed juist wat we zochten 👍👍👍
- gerrit schreudersTop materiaal
- Henk-Jan WieldersGeen klachten
- Stefaan LelievreSnel en goed geleverd en materiaal prima
- JansenPrima website, priklabel op maat laten maken gaat reuze eenvoudig.Heel klein verbeterpuntje een track en trace voor bezorging zou handig zijn; bezorging was verder goed.
- Gerard NendelsDe bestelling is soepel verlopen. Achteraf betalen ook maar was eigenlijk hemelen niet nodig. Betrouwbaar bedrijf. Bedankt
- Ben BraadGoed product zo het lijkt
- LW SeelGeen
- Jarno PrinsZeer tevreden met het product!
- Richard D.Precies zoals afgebeeld ,top
- Erik HartmannOndanks lange wachten van bestelling 3 maanden niet op voorraad,wel tevreden.
- Mark Frijhoffeerder geleverd dan aangegeven